وام ازدواج,استخدام بانک,تسهیلات بانک,بانک تو,اخذ وام

امروز ، ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶

فهرست کاربری

معرفی بانک آینده

معرفی بانک آینده

 

وبسایت بانک آیند

w w w.b a 2 4.i r

معرفی بانک آینده:

بانک آینده


"آینده روشن است "

معرفی بانک آینده

بانک آینده؛ از مجموعه سهام‌داران بانک تات، موسسه مالی و اعتباری صالحین و موسسه مالی و اعتباری آتی (75 درصد سهام) و پذیره‌نویسان جدید (25 درصد سهام) تشکیل شده و در قالب یک بانک تجاری خصوصی با سرمایه پایه هشت هزار میلیارد ریال و با راهبرد حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری: خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و اختصاصی، به ارائه خدمت به مردم عزیز و مشتریان خود می پردازد.

گسترش بانکداری مجازی، بانکداری بین‌الملل، حرکت در جهت تشکیل مؤسسه مالی مادر تخصصی چند منظوره، افزایش مستمر بهره‌وری سرمایه‌های انسانی و قدرت خلاقیت، تخصص و تعلق سازمانی آن‌ها، مهندسی فرآیندها و کاهش قیمت تمام‌شده محصولات و خدمات برای مشتریان، هم‌زمان با افزایش کیفیت آن‌ها، و به‌طور کلی ارزش‌آفرینی مستمر و در حد اعلا برای تمام گروه‌های ذی‌نفع بانک، از استراتژی‌های بنیادی تاسیس این بانک است.

ارزش‌آفرینی برای مشتریان، تشخیص نیازهای آشکار و پنهان آن‌ها و پاسخ‌گویی مؤثرتر و سریع تر از رقبا به این نیازها، در راستای تامین حقوق سهام‌داران و تحقق راهبردهای کلان کشوری، از جمله اصول پذیرفته شده مؤسسان و مدیریت بانک آینده است.

بانک آینده، کوشش خواهد نمود؛ در قالب یک بانک تجاری پای‌بند به اصول و اخلاق حرفه‌ای و تخصصی بانکداری، در سطح جهانی و در داخل کشور، در چارچوب قانون عملیات بانکی بدون ربا، در طول یک دوره برنامه ریزی، در جمع بانک‌های تراز اول خصوصی کشور قرار گیرد.



اهدافبانک آینده

·کسب جایگاه رقابتی استراتژیک برتر در شبکه بانک‌های خصوصی کشور، در چارچوب قانون عملیات بانکداری بدون ربا.

·شناخته شدن به‌عنوان یک بانک متمایز و ارزش‌آفرین برای مشتریان.

·تبدیل شدن به یک بانک جامع با دارا بودن معیارها و استانداردهای جهانی در شبکه بانکی خصوصی کشور، در جهت تامین منافع کلیه ذی‌نفعان.

·جلب رضایت و وفاداری مشتریان از طریق تعامل مستمر و نزدیک، تشخیص و درک به‌هنگام نیازهای متنوع پولی و مالی آن‌ها و پاسخ‌گویی، در قالب ارائه بسته‌های خدماتی و راه‌کارهای جامع.

·توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و تغییر در نگرش و رفتار آن‌ها، همراهبا ایجاد محیط سازمانی برانگیزاننده و قائل شدن ارزش و احترام برای همه کارکنان از طریق ایجاد یک سازمان یادگیرنده.

·خلق مزیت رقابتی پایدار با هدف نفوذ و کسب سهم از مشتریان و بازار؛ از طریق ایجاد و توسعه شایستگی‌های کلیدی در حوزه‌های مختلف خدمات بانکداری(خرد، شرکتی، سرمایه‌گذاری و اختصاصی) و بهینه‌سازی سهم آن‌ها در پُرتفُوی(سبد سهام یا پُرتفُوی (به فرانسوی: Portfolio)) درآمدهای بانک.

·ایجاد اطمینان کامل برای سهام‌داران و بازار نسبت به ثبات و کیفیت سودآوری بانک.

·فعالیت در قالب یک شرکت مادر فعالیت‌های چندمنظوره(conglomerate holding company)به‌منظور ارزش‌افزائی، متنوع‌سازی خدمات و محصولات، بهینه‌سازی پُرتفُوی درآمدها، مدیریت ریسک بانک و کسب جایگاه مناسب در بازارهای پولی و مالی در سطح ملی و در تراز جهانی.

·ارتقای مستمر بهره‌وری بانک، با تاکید بر ارتقای کمیت و کیفیت سودآوری، توسعه قابلیت‌های کلیدی در زمینه بانکداری مجازی، مدیریت علمی منابع و مصارف و مدیریت در تمام کسب و کارهای بانک، در جهت ارتقای رضایت مشتریان.

·هم سان‌سازی شاخص‌های مالی و عملکردی بانک با استانداردهای بین‌المللی صنعت بانکداری.

·تعهد به ساده‌سازی، روان‌سازی، ایجاد سهولت، سرعت و بهینه‌سازی کلیه سازوکارهای عرضه به‌موقع خدمات و محصولات بانک به مشتریان، هم‌زمان با نوآوری و اجرای طرح‌های ابتکاری در تولید خدمات و محصولات نوین مورد نیاز مشتریان، در تراز جهانی.

·تلاش در جهت ارتقای ارزش و اعتبار نام تجاری و تصویر اجتماعی بانک، به‌عنوان هویت(برند) برتر در نظام بانکی کشور.

·ایفای مسئولیت اجتماعی در جهت افزایش رفاه جامعه و تقویت تولید و ایجاد پایداری در توسعه اقتصادی کشور به عنوان فعال و پیشرو.



تاریخچه بانک آینده

بانک آینده؛ از مجموعه سهام‌داران بانک تات، موسسه مالی و اعتباری صالحین و موسسه مالی و اعتباری آتی (75 درصد سهام) و پذیره‌نویسان جدید (25 درصد سهام) تشکیل شده و در قالب یک بانک تجاری خصوصی با سرمایه پایه هشت هزار میلیارد ریال و با راهبرد حضور مؤثر و کارآمد در حوزه‌های خدمات بانکداری: خرد، تجاری، مؤسسه‌ای و اختصاصی، به ارائه خدمت به مردم عزیز و مشتریان خود می پردازد.

 

معرفی شرکت های زیرمجموعه بانک آینده

شرکت خدمات مالی و مشاوره سرمایه‌گذاری آینده

(بررسی و اظهار نظر کارشناسی در پروژه‌های سرمایه‌گذاری)

شرکت خدمات مالی و مشاوره سرمایه‌گذاری آینده از اوایل شهریور ماه 1389 با هدف ارائه خدمات مشاوره سرمایه‌گذاری در زمینه های مختلف اقتصادی و نیز بررسی وضعیت مالی و اعتباری متقاضیان اخذ تسهیلات از شعب بانک آینده و سایر موسسات اعتباری شروع به‌کار نمود.

پس از تدوین اساسنامه و چارچوب برنامه های فعالیت شرکت، اقدامات لازم جهت راه اندازی شرکت در سی‌ام آبان ماه 1389 به‌پایان رسید و این شرکت تحت شماره 390337 در اداره ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و شرکت فعالیت خود را رسماً آغاز نمود. در این دوره فعالیت‌ها، محدود به همکاری با شرکت توسعه سرمایه‌گذاری آینده بود و بیش از بیست پروژه سرمایه‌گذاری شرکت مذکور مورد بررسی و تحلیل قرارگرفت.

در تاریخ 1390/4/11 قرارداد خدمات میان بانک و شرکت به امضاء رسید و پیرو آن اداره اعتبارات این شرکت را به عنوان یکی از شرکت‌های طرف قرارداد برای انجام امور کارشناسی در زمینه‌های بررسی اعتباری، مالی، ارزیابی وثایق و بررسی و تهیه طرح های فنی، مالی و اقتصادی به شعبه بانک معرفی نمود و ارتباط شرکت و شعب برقرارشد. در چارچوب قرارداد با بانک آینده شعب بانک بخش عمده پرونده‌های تسهیلات خود را برای بررسی و اظهار نظر کارشناسی به این شرکت ارسال‌نمودند. تعداد پرونده‌های بررسی‌شده از تاریخ 1390/5/1 لغایت 1390/7/10 جمعا یکصد و سیزده فقره به شرح زیر است: پرونده ارزیابی ملک 38 فقره، پرونده اعتبارسنجی 45 فقره، پرونده بررسی وضعیت مالی 21 فقره، تهیه طرح‌های توجیهی 4 فقره، نظارت بر چگونگی اجرای عملیات تعهدی 5 فقره که در مجموع  113 فقره است. با توجه به فعالیت شعب این روند همکاری رو به گسترش‌است که بررسی‌های کارشناسی شرکت به صورت برون‌سپار و با استفاده از کارشناسان رسمی دادگستری و کارشناسان خبره سیستم بانکی کشور انجام‌می‌پذیرد.

شرکـت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

(ارائه انواع راه‌کارهای جامع خدمات الکترونیکی و رایانه‌ای)

شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا  در تاریخ 1389/12/18 طی شماره 398221 در اداره ثبت شرکت‌ها با هدف ارائه انواع راه‌کارهای جامع خدمات الکترونیکی و رایانه ای از طریق تأمین و راه اندازی انواع ابزارهای مربوطه اعم از راه‌حل‌های بر خط و برون خط و تأمین ساختارهای فنی لازم برای شرکت‌ها و مؤسسات دارای مجوز به ثبت رسیده‌است.

برنامه‌ها و فعالیت‌های کوتاه مدت سال 1390

• نصب و راه اندازی و پشتیبانی 20.000 دستگاه کارتخوان فروشگاهی به منظور ارائه خدمات متنوع و برتر و تأمین سهمی از بازار داد و ستد تجارت الکترونیکی موجود برای بانک‌آینده

• تأمین، طراحی، صدور و شخصی سازی 1.200.000 عدد انواع کارت از قبیل : خرید، بن کارت، هدیه و...

• نصب و راه اندازی و پشتیبانی 50 الی 100 دستگاه انواع خود پرداز دیواری، سالنی و سیار به‌صورت آزمایشی

• بهره برداری از 500 دستگاه پایانه فروش با ارائه خدمات خاص از نوع LAN   , Bluetooth  ,GPRS

• عملیاتی نمودن پروژه های کارت شارژ و کارت تخفیف نقدی در سراسر کشور

اهداف و برنامه بلند مدت (پنج ساله)

• نصب و راه اندازی و پشتیبانی 300.000 دستگاه پایانه فروش، متوسط سالیانه 60.000 دستگاه

• نصب و راه اندازی و پشتیبانی 1500 دستگاه انواع خودپرداز، متوسط سالیانه 300 دستگاه

• تأمین، طراحی و صدور 10.000.000 انواع کارت، متوسط سالیانه 2.000.000 کارت در سال 1391

• عملیاتی نمودن پروژه‌های مستقل و خارج از بانک‌آینده

• انعقاد قرارداد جهت ارایه خدمات به سایر بانک ها و مؤسسات مالی‌واعتباری

شبکه ارتباطی

شبکه ارتباطی پایانه‌های فروش یکی از مهم‌ترین ابزار پروژه پرداخت الکترونیکی در بانکداری نوین محسوب‌می‌شود.

این شرکت جهت استفاده سریع با قابلیت سرویس دهی بالا و حداقل زمان مورد نیاز اتصال به سوییچ بانکی (10 ثانیه)، استفاده از متمرکز کننده های اختصاصی (Concentrator ) با مشارکت شرکت خدمات انفورماتیک را در دستور کار قرار‌داده‌است.

انواع محصولات و خدمات شرکت

ارائه انواع پایانه‌های دستگاهی شامل:

• پایانه‌های فروشگاهی Dialup  جهت استفاده از شبکه تلفنی بوسیله مودم

• پایانه‌های فروشگاهی LAN   جهت استفاده در شبکه های داخلی (مانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای)

• پایانه‌های فروشگاهی GPRS  (موبایلی) با قابلیت استفاده از سیم کارت برای ارائه خدمات سیار

• پایانه‌های فروشگاهی Bluetooth  برای استفاده در محیط‌هایی مانند رستوران‌ها

ویژگی‌های پایانه‌های فروش بانک‌آینده

• سرعت بالا

• تسویه آنی

• امکان عرضه شارژ تلفن‌های همراه به صورت دسته‌ای با قابلیت عمده فروشی برای متقاضیان با رعایت ضوابط و شرایط مربوط

ارائه انواع کارت‌های بانکی

کارت‌های نقدی

انواع کارت‌های هدیه

انواع کارت‌های خرید (بن کارت)

کارت‌های مشترک با استفاده از طراحی نشانه‌های سازمان‌ها، ارگان‌ها و شرکت‌های متقاضی

کارت‌های تخفیف با قابلیت استفاده در پایانه فروشگاهی تعیین شده جهت بهره‌برداری از تخفیفات شخصی

انواع خودپرداز (ATM )

ATM  سالنی جهت استفاده در محیط هایی مانند هتل ها، مراکز خرید، بیمارستان‌ها و...

ATM  دیواری جهت استفاده در معابر

ATM  سیار در کامیونت های مخصوص نصب می‌شود و امکان جابجایی و حضور در مراکز پر تراکم را دارد.

کیوسک بانک (BankKiosk )

با ارائه کلیه قابلیت های خودپرداز به جز دریافت و پرداخت وجه نقد

درگاه‌های اینترنتی

جهت ایجاد امکان پرداخت از طریق درگاه بانک آینده در سایت های عرضه کننده کالا و خدمات

راه اندازی پروژه‌های خاص

ارائه پروژه‌های تخفیف، OffLine Loyalty

نصب 50 دستگاه ATM

سامانه 1818

به زودی پرداخت قبوض از طریق سامانه 1818 شرکت مخابرات ایران و بانک‌آینده راه‌اندازی می‌گردد. مشترکین محترم می‌توانند با استفاده از کارت‌بانکی عضو شتاب و داشتن رمز دوم، نسبت به پرداخت قبوض تلفن به‌صورت تلفنی اقدام‌نمایند.

به زودی خودپردازهای خارج از شعب بانک آینده توسط شرکت ارتباط فردا در اماکن تجاری، اداری و مسکونی، نصب و راه اندازی می‌گردد. تعداد پایلوت دستگاه‌های خود پرداز 50 الی 100 دستگاه شامل عمدتاً دیواری و تعدادی به صورت سالنی و تعداد 6 دستگاه به صورت سیار اعم از اتاقک (کاروان) و یا خود‌کششی (کامیون).

برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا  به تارگاهhttp://www.efarda.ir   مراجعه نمایید.

شرکت کارگزاری بانک آینده

(ارائه کلیه خدمات بازار سرمایه)

بانک آینده در تاریخ 1390/3/31 با خرید یک شرکت کارگزاری از مجموع 110 شرکت کارگزاری فعال در بورس‌ها، قدم به بازار سرمایه کشور نهاد. شرکت‌های کارگزاری فعال در بورس اوراق بهادار، فرابورس و بورس کالا با توجه به امکانات و نوع خدمات به مشتریان و سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی به 5 دسته "الف" تا "ه" رتبه بندی می‌شوند که این شرکت هم اکنون دارای رتبه "ج" می‌باشد.

شرکت کارگزاری بانک آینده در 5 ماه گذشته از تأسیس، موفق به انجام امور زیربنایی و جاری ذیل شده‌است:

1. درج نام سهام بانک آینده در بازار پایه فرابورس

2. تملک یک طبقه دیگر از ساختمان محل استقرار شرکت کارگزاری

3. آغاز به بازسازی واحدهای شرکت کارگزاری مطابق با نیاز و دستورالعمل های سازمان بورس

4. تغییر سامانه های جامع نرم افزاری شرکت جهت ارائه تمامی خدمات درج شده در اساسنامه یک شرکت کارگزاری رتبه‌‌"الف"

5. اخذ مجوز مشاوره پذیرش از سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور ارائه خدمات مشاوره پذیرش به شرکت هایی که امکان درج نامه آنها در بورس و فرابورس وجود دارد.

6. اخذ مجوز معاملات لحظه ای Online Trading  از سازمان بورس و آغاز به فعالیت

7. ارائه خدمات بانکداری اختصاصی به مشتریان ویژه بانک‌آینده

شرکت کارگزاری بانک آینده به منظور رسیدن به اهداف خود اعم از: رسیدن به رتبه " الف " و اخد مجوز شرکت تأمین سرمایه راه طولانی و سختی را پیش روی خود دارد که برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

1. آغاز فعالیت در بورس کالای ایران و انجام معاملات در بخش فلزات، پتروشیمی، سیمان، کالای کشاورزی و معاملات آتی.

2. اخذ مجوزهای مشاور عرضه و معاملات آتی سهام.

3. اخذ مجور مشاوره سرمایه گذاری از سازمان بورس و شروع به فعالیت آن در یکی از واحدهای شرکت و یا یک شرکت زیرمجموعه.

4. اخذ مجوز سبدگردانی از سازمان بورس و راه اندازی واحد مربوط.

5. تأسیس صندوق های سرمایه گذاری مشترک با همکاری بانک آینده علاوه بر صندوق‌های موجود.

6. اتصال شعب بانک آینده به شرکت کارگزاری جهت ارائه تمامی خدمات کارگزاری به مشتریان بانک در محل شعب.
7. طراحی و ایجاد واحد آموزش جهت ارائه خدمات آموزشی کاربردی و تخصصی بازار سرمایه به همکاران بانک آینده و مشتریان شرکت.

 

معرفی بانک آینده



اصول ارزشی بانک آینده

با یاری‏ گرفتن از پروردگار توانا و به منظور ارزش ‏آفرینی برای مشتریان و کلیه ذی‏‌نفعان نظام بانکی، با عزمی مشترک اساس اصول هم‏دلی ، هم‌اندیشی و همکاری، ما کارکنان بانک آینده، اصول زیر را مورد توافق قرار داده و اعتقاد داریم؛

• اتحاد منجر به افزایش قدرت رقابتی و تنوع منجر به رشد و توسعه بانک می‌شود.

• جلب حمایت قلبی و متعهدانه تمام ذی‏نفعان بانک، وظیفه اصلی و شایستگی کلیدی ما بوده و مشتریان ما، شایسته ارزش‌آفرینی و سهام‌داران ما، سزاوار دستیابی به حداکثر سود ناشی از سرمایه‌گذاری خود در چارچوب اصول اخلاقی و رعایت انصاف اجتماعی می‌باشند.

• تعهد، وفاداری، همکاری، هم‌دلی و احساس تعلق به بانک، از مصادیق تحکیم و یکپارچگی سازمانی است و متعهدانه هر یک، مانند یک عضو از پیکر واحد و منسجم عمل نموده و همواره در جهت هماهنگی هرچه بیشتر، تلاش می‌نماییم.

• مشتریان سرمایه اصلی ما بوده و شایسته ارزش‌آفرینی هستند. حفظ کرامت و شخصیت تمام مشتریان برای ما الزامی بوده و حداکثر رضایت آن‌ها باید در چاچوب اصول اخلاقی و رعایت انصاف، تامین شود.

• با وجود نگرش‌ها، علایق و سلایق مختلف در میان همکاران، باید مجدانه تلاش نماییم؛ تا نگرش‌های فردی و علایق شخصی خود را از تصمیم‌ها، وظایف و مسئولیت‌های سازمانی دور نگه داشته و اجازه ندهیم که این تفاوت‌ها در نحوه انجام وظایف شغلی و یکپارچگی سازمانی بانک یادگیرنده‌مان، خللی وارد سازد.

• باید در ترویج فرهنگ پاسخ‌گویی صادقانه به مردم پیشگام بوده و الگویی موفق از کارگروهی و مشارکت جمعی را در انجام وظایف‌مان ارائه‌دهیم.

• بانک‌مان باید در زمینه طراحی خدمات و محصولات جدید و استفاده از فناوری‌های روز بانکداری الکترونیکی و خدمات بانکداری مجازی در سطح استانداردهای جهانی، با هدف ارزش‌آفرینی برای مردم و مشتریان، تلاش مستمر نماید.

• کلیه اطلاعات مربوط به مشتریان محرمانه بوده وحفظ و نگهداری آن‏ها منطبق با قوانین و مقررات ضروری می‌باشد.

• وحدت و همبستگی ما، شایستگی کلیدی ما بوده و تنوع خدمات و محصولات، مزیت رقابتی ما است.

• وقت شناسی، وظیفه‌شناسی،آراستگی ظاهر، حذف تشریفات زائد، شفافیت در اطلاع‌رسانی و صداقت و امانت‌داری، از مهم‌ترین وظایف ما هستند.

• در قبال رقبا باید همواره انصاف را رعایت کرده و با اعتقاد به رقابت سالم، از به‌کارگیری شیوه‌های غیرحرفه‌ای و غیراخلاقی در تعامل با آن‌ها جتناب نماییم.

• باید در ارائه خدمات به مشتریان، بهترین، مناسب ترین و دقیق ترین روش‌ها را انتخاب نموده و برای بهبود مستمر فرآیندهای ارائه خدمات، تلاش‌نماییم.

• تعهد کامل به مقابله با عملیات پولشویی و تامین مالی تروریستی بر اساس اصل شناخت مشتریان، ضروری بوده و برای حفظ منافع متعالی و بلندمدت کشور، باید حداکثر تلاش‌مان را در مسیر به‌کار گیریم.

• حمایت از تولید و کاآفرینی و ایجاد زمینه‌های لازم برای رشد و ارتقای تولیدکنندگان و کارآفرینان، از وظایف اصلی ما است.

• ایفای نقش و مسئولیت‌های اجتماعی در روند انجام کلیه فعالیت‌ها ضروری بوده و باید به‌نحوی عمل نماییم، که انجام وظایف و فعالیت‌هایمان، توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی کشور را حمایت نماید.


منبع:بانک آینده

 

 

 

یادداشت ها

مصاحبه ها

اخبار رسانه ها

استخدام بانک
استخدام بیمه

نظرسنجی

نظر شما در باره یکسان سازی نرخ سود بانک ها چیست؟

خوب است

خوب نیست

فرقی نمی کند

نمایش نتایج نظر سنجی