وام ازدواج,استخدام بانک,تسهیلات بانک,بانک تو,اخذ وام

امروز ، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۸

فهرست کاربری

کد خبر : 1181
تاریخ انتشار : 25 آذر 1393 - 18:41

اخذ گواهینامه ISO۱۰۰۰۲:۲۰۰۴ توسط بانک دی

 

بانک دی

به گزارش سایت بانک تو ،  معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی با اعلام این خبر گفت: بانک دی با شعار ارزش‌آفرینی همواره رضایت مشتریان را در سرلوحه اقدامات خود قرار داده است، بدین منظور در ابتدای سال جاری اقدام به پیگیری و انطباق روال‌های جاری با استانداردها کرد و نهایتا گواهی‌نامه کیفیت مدیریت رسیدگی به شکایات در آذرماه 93 پس از انجام ممیزی نهایی به بانک دی اعطا شد.


مسعود عابدینی با بیان اینکه ISO10002 چارچوبی بین‌المللی برای مدیریت و برنامه‌ریزی در جهت رضایت‌مندی مشتریان است، افزود: این استاندارد باعث می‌شود که با طبقه‌بندی نیازهای مشتریان، مجموعه گواهی‌گیرنده در مسیر مشتری مداری حرکت کند.


وی با تاکید بر اینکه ISO 10002  ازاستانداردهای پشتیبان مدیریت کیفیت است که در سازمان جهانی استاندارد تدوین شده، ادامه داد: تعهد مدیریت برای اجرای این سیستم رکن اصلی است و کلیاتی شامل موارد زیر را در بر می‌گیرد؛ تشخیص و ردیابی نیازها و انتظارات مشتریان ناراضی، ایجاد یک فرآیند برای نحوه رسیدگی به شکایات، تجزیه و تحلیل و ارزیابی شکایات به منظور بهبود کالا و خدمات مورد نیاز، ممیزی فرایند رسیدگی به شکایت مشتریان و کنترل اثربخشی اقدامات انجام شده.


معاون بازرسی و حسابرسی داخلی بانک دی خاطرنشان کرد: ما در بانک دی تلاش کرده‌ایم همه موارد و الزامات این استاندارد در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات را رعایت کنیم به طوری که پاسخگویی به شکایت به روشنی انجام شده و اصل بهبود مستمر به نحو مناسبی در رسیدگی به آنها رعایت می‌شود.
گواهی‌نامه کیفیتISO 10002:2004  از سوی موسسه بین‌المللی استاندارد کیفیت (ISC) صادر شده و در بخش مدیریت رسیدگی به شکایات مشتریان به سازمان‌ها و بنگاه‌ها اعطا می‌شود.

منبع : بانک دی

نظرات بینندگان

یادداشت ها

مصاحبه ها

اخبار رسانه ها

استخدام بانک
استخدام بیمه

نظرسنجی

نظر شما در باره یکسان سازی نرخ سود بانک ها چیست؟

خوب است

خوب نیست

فرقی نمی کند

نمایش نتایج نظر سنجی