وام ازدواج,استخدام بانک,تسهیلات بانک,بانک تو,اخذ وام

امروز ، ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸

فهرست کاربری

کد خبر : 1563
تاریخ انتشار : 05 اسفند 1393 - 22:01

سامانه ثبت پیشنهادها و انتقادهای مشتریان در وب‌سایت بانک سامان راه‌اندازی شد

 

بانک سامان

 به گزارش سایت بانک تو ،منصور مومنی مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان ضمن اعلام این خبر گفت: این سامانه با هدف ایجاد ارتباط مستقیم و تسریع در فرآیند پاسخگویی به شکایت‌ها و آشنایی با ایده‌های جدید مشتریان ایجاد شده است.


مومنی تصریح کرد: مشتریان از این پس در تمام ساعت‌های شبانه‌روز می‌توانند با مراجعه به بخش صدای شما در وب‌سایت بانک سامان و ثبت اطلاعات خواسته شده، شکایت‌ها یا پیشنهادهای خود را ثبت کنند.


مدیر بازاریابی و توسعه مشتریان بانک سامان درخصوص موارد قابل طرح در این سامانه اظهار داشت: تمام پیشنهادهای مرتبط با خدمات و محصولات بانک یا شکایت‌ها و انتقادها از خدمات، محصولات، عملکرد کارکنان بانک در شعب و ستاد و سایر مشکلاتی که مشتریان در بانک با آن‌ها روبرو می‌شوند قابل طرح است.


وی افزود: پس از ثبت اطلاعات، شماره 9 رقمی پیگیری به شماره تلفن‌همراه ثبت شده ارسال خواهد شد و همزمان فرآیند پیگیری، تا لحظه پاسخ‌گویی به مشتری آغاز خواهد شد.

منبع : بانک سامان

نظرات بینندگان

یادداشت ها

مصاحبه ها

اخبار رسانه ها

استخدام بانک
استخدام بیمه

نظرسنجی

نظر شما در باره یکسان سازی نرخ سود بانک ها چیست؟

خوب است

خوب نیست

فرقی نمی کند

نمایش نتایج نظر سنجی