وام ازدواج,استخدام بانک,تسهیلات بانک,بانک تو,اخذ وام

امروز ، ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵

فهرست کاربری

کد خبر : 1412
تاریخ انتشار : 13 دی 1393 - 17:51

تلاش در جهت افزایش مشتریان از اولویت های بنگاههای اقتصادی

 

بانک توسعه تعاون

به گزارش سایت بانک تو ، جعفر مشکی مدیر مرکز آموزش و پژوهش  در دوره آموزش ضمن خدمت تخصصی بازاریابی و مشتری مداری بانکی ویژه متصدیان شعب این بانک با بیان مطلب فوق اظهار داشت: تشخیص نیاز مشتریان با هدف ارائه خدمات مناسب به آنها ضامن وفاداری متقاضیان بخش تعاون به بانک توسعه تعاون می باشد  .


وی افزود: روح بازاریابی و مشتری مداری از بدو تأسیس بانک توسعه تعاون در این بانک دولتی و کارکنان آن جاری و ساری بوده است اما امروزه ضرورت حفظ و ارتقاء سهم بازار در اقتصادهای رقابتی توجه خاص به مشتریان می باشد  .


مشکی خاطرنشان کرد : بانکها و بنگاههای  اقتصادی بر سیستم برد برد تاکید دارند چراکه در این سیستم  هم مشتریان  از دریافت خدمت احساس رضایت کافی دارند و  هم مراکز خدمات  منتفع خواهند شد


مدیرآموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون  افزود :  براین اساس دوره های آموزشی تخصصی بازاریابی ومشتری مداری باهدف گسترش مهارت کارکنان در برخورد با مشتریان برگزار می گردد تا متصدیان شعب علاوه برافزایش مهارتهای ارتباطی خود در جهت  دستیابی  به اهداف مشتریان و  بانک کوشا باشند .

منبع : بانک توسعه تعاون

نظرات بینندگان

یادداشت ها

مصاحبه ها

اخبار رسانه ها

استخدام بانک
استخدام بیمه

نظرسنجی

نظر شما در باره یکسان سازی نرخ سود بانک ها چیست؟

خوب است

خوب نیست

فرقی نمی کند

نمایش نتایج نظر سنجی